בחירת חברת קידום אתרים - The Puzzle
בחירת חברת קידום אתרים

בחירת חברת קידום אתרים

בחירת חברת קידום אתרים
ישנן הרבה מאוד חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים עצמאיים המספקים שירותים אלה ללקוחות כיום. קידום אתרים אורגני, או SEO, נחשבת לאחת ממספר שיטות השיווק היעילות ביותר לטווח הארוך וכמעט כל עסק אשר מקים אתר כיום לוקח בחשבון תקציב חודשי שהוא מעמיד לטובת קידום האתר במנועי החיפוש לביטויי מפתח מסוימים. קידום האתר במעלה התוצאות תהיה אחת מהשיטות (או העיקרית) שתביא לו זרימה של תנועה לאתר וכאשר מדובר מתנועה ממנוע החיפוש מדובר בתנועה איכותית למדיי.

מדוע חשוב לשאול שאלות בטלפון לפני סגירה עם חברת הקידום?

לצערנו במציאות הכלכלית הלא פשוטה במדינת ישראל אנשים רבים מחפשים דרכים שונות להרוויח כסף לצורך השלמת הכנסה או יצירת הכנסה עיקרית אם אינן מצליחים להסתדר על עבודה קבועה. עובדה זו גורמת לאנשים רבים, ללא ניסיון, ידע או הכשרה מקצועית להשתמש בעולמו המופלא והבלתי מוגבל של האינטרנט וליצור תרמיות שונות. כך למשל מתחזים לאנשי מקצוע, מבטיחים הבטחות התעשרות למי שיקנה מהם שירות/מוצר וכו'. איננו אומרים שכל מי שמוכר קורס להרוויח כסף באמצעות האינטרנט הוא נוכל, להיפך, אנו חברת אינטרנט ומכירים היטב ביכולות של האינטרנט לייצר הכנסות בעבור כל אחד. העניין הוא שלצד אותם אנשים אמינים תמיד ישנם אנשים לא אמינים ולא מקצועיים שכל עניינם הוא בכסף שלכם ותו לא.

בחירת חברת קידום אתרים

עוד בתחומי האינטרנט:

מהם הדגשים החשובים לבחירת חברה לקידום אתרים:

  1. קראו מידע מקדים – לפני שאתם מוצאים מאות שקלים או יותר בכל חודש על שירותים של חברת קידום אתרים מומלץ לקרוא שעה-שעתיים על התחום ולבצע מחקר מקדים בנושא. המידע המקדים יעזור לכם להבין בשיחת הטלפון עם החברה ובמשמע התשובות לשאלותיכם האם מדובר בחברה אמינה ומקצועית.
  2. שיטת קידום אתית – גוגל אינה סבלנית לשיטות קידום וטכניקות שונות שמטרתם תהיה לקדם במהירות אתר של לקוחות במעלה תוצאות החיפוש. ה"מתנה" שיזכה לה האתר שיקודם בצורה זו הוא להגיע לארגז החול של גוגל.
  3. המלצות – בקשו לראות המלצות מלקוחות עבר או לקוחות קיימים של החברה. ראו דוגמאות לאתרים שהחברה מקדמת.
  4. מחיר – המחיר תמיד ישחק תפקיד בבחירת שירות בחברה מסוימת. ישנן חברות שיציעו לכם מחיר כפול או משולש בעבור אותה עבודה שלא לצורך.
  5. כימיה – בסופו של יום הכימיה שתהיה לכם עם נציג החברה בטלפון היא זו שתשפיע האם אתם מרגישים שמדובר בחברה מקצועית או כזו המנסה לרמות אתכם.
  6. גודל החברה – בקשו לשאול מהו גודל החברה, כלומר כמה עובדים יש בה? על אף שחברות קטנות יכולות לספק לכם תוצאות מדהימות הרי שחברה גדולה הגיע למה שהגיע בזכות ההצלחה שלה. לחברה גדולה אבל יש חיסרון והוא המחיר. ככל שהחברה גדולה יותר ובעלת הוצאות גבוהות יותר כך גם המחיר שלה יהיה גבוה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *