מה הטעויות המתרחשות בהטמעת מערכת CRM? - The Puzzle
מערכות crm

מה הטעויות המתרחשות בהטמעת מערכת CRM?

כל חברה רוצה שתהיה לה את המערכת הטובה ביותר של ניהול קשרי לקוחות. מערכת CRM טובה יכולה לשנות באופן ניכר את העולם שבו אנו פועלים ולהשפיע רבות על אופן הפעילות שלנו. ועם זאת גם בהטמעה של מערכות CRM אנו שמים לב לטעויות שחוזרות על עצמן ופוגעות בארגון. הטעות הראשונה שמתרחשת היא הרצון להטמיע הכול. במקום לתעדף מה חשוב בארגון להטמיע במערכת אנו ורצים להטמיע כל דבר והדבר יוצר בלגן וקשיים ומכך יש להימנע. בעיה נוספת שיש בהטמעת מערכת הוא תיאום בין כל זרועות החברה וגרימה לכך שכולם יעבדו על אותה מערכת sap. בעיה נוספת היא שכאשר המערכת מוטמעת אנו מגלים כי היא לא עונה על הציפיות עליהן חשבנו.

מערכות crm

כיצד נמנע מהטעויות?

כבר הבנו כי בהטמעת מערכות יכולות להתרחש הרבה מאוד טעויות שיכולות לגרום לבעיות קשות, השאלה המרכזית היא איך נמנע מהטעויות הללו ואיך נבטיח כי הן לא יתקיימו. התשובה לכך היא שבכדי להימנע מטעויות אנו צריכים לבחור את החברה הטובה ביותר שתבצע את העבודה. ככל שהחברה המטמיעה של המערכת תהיה ברמה גבוהה יותר כך אנו נהיה יותר מרוצים ממנה וכך נוכל להיות יותר שלמים עם הבחירה במערכת שעשינו. חברה טובה יכולה להיות ההבדל בין מערכת טובה למערכת גרועה ועלינו לזכור זאת כאשר אנו מתלבטים באיזה מערכת לבחור. אל תסכימו להתפשר על רמתה של החברה איתה אתם עובדים בכדי לא להתפשר על רמתה של המערכת אותה אתם מטמיעים.

איך נבחר בחברה הטובה ביותר לביצוע ההטמעה?

בחירה בחברה היא המפתח להצלחת ההטעמה של מערכת CRM ועל כן היא כה חשובה. אך כיצד נדע לבחור בחברה הטובה ביותר שתשרת אותנו בצורה הטובה ביותר. ראשית עלינו להיפגש עם עובדי החברה ולעמוד על מקצועיותם של העובדים ושל החברה. ככל שנשאל יותר שאלות כך נבין טוב יותר מול מי אנחנו עומדים ונדע עד כמה רמתו טובה. בנוסף אנחנו צריכים להסתכל על עבודות קודמות שביצעה החברה בכדי לדעת מה היא רמתה והאם היא מתאימה למגזר בו החברה שלנו פועלת. התרשמו מהחברה ועמדו על איכותה באופן אישי בכדי לדעת מה היא רמתה של החברה. כמובן שתמיד ניתן לעבוד על סמך המלצות הגם שבשוק זה הן פחות קיימות. חברה טובה היא המפתח להצלחת הפרויקט ומכאן החשיבות שאנו צריכים להשקיע בבחירה בחברה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *