חבילת טריפל - האם זה באמת משתלם? - The Puzzle

חבילת טריפל – האם זה באמת משתלם?

ככל שהתחרות בשוק התקשורת בישראל הולך וגדלה, גם גדל גם כוחו של הצרכן. חבילת טריפל, שהוצעה תחילה על ידי חברת הוט, מוצעת כיום גם על ידי חלק ניכר מחברות התקשורת האחרות. סלקום ופרטנר ובזק ויס, כל החברות כיום מוכנות להעניק לצרכנים הנחות מפליגות, בתנאי שיעזבו את המתחרים ויעברו אליהם. וזו בעצם המהות של חבילת טריפל, להבטיח הצעה משולבת, עם מחיר אטרקטיבי, עבור מגוון צרכי התקשורת של הצרכן הישראלי. 

מה כוללת חבילת טריפל 

מעצם שמה, אפשר להבין כי חבילת טריפל מעניקה ללקוח שמצטרף, שלושה שירותים שונים. השירותים הללו ניתנים בעסקת חבילה, שנועדה להוזיל את המחיר ביחס לכל שירות בנפרד. שירות אחד, הינו שידורי טלוויזיה במגוון ערוצים או לכל הפחות עם מגוון רחב של תכנים. כיום, זה כולל על פי רוב שידורי VOD ותכנים בין לאומיים שונים. שירות נוסף, הינו קו טלפון, כלומר שיחות. בחלק מהחברות מדובר על קו טלפון ביתי ובחלק מהחברות מדובר על קו טלפון בתקשורת סלולרית. שירות שלישי הינו גלישה באינטרנט. 

עד כמה השירות משתלם 

באופן כללי, חבילות טריפל הן חבילות משתלמות, לצרכנים אשר עושים שימוש בכל השירותים הללו. אך יש לשים לב כי בחבילות של החברות השונות עשויים להיות הבדלים, לא רק במחיר לצרכן. חלק מהחברות לדוגמא, מעניקות הטבות בדמות הנחות כאלה או אחרות, לתקופה קצובה. חלק מהחברות מתנות את ההצטרפות בתקופת התחברות מסוימת או בדמי חיבור. על מנת להפיק את מקסימום התועלת, השוו בין החברות השונות, אך אל תסתפקו בזה. כיום, למרבית החברות יש יותר מחבילת טריפל אחת. בדקו כמה עולה כל שירות בנפרד, כמה עולה הכל ביחד, וכך תיהנו מהעסקה המשתלמת ביותר. למידע נוסף מתשלם לי השוואת מחירי תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *