תרגום אתרים של חנויות ווירטואליות - The Puzzle

תרגום אתרים של חנויות ווירטואליות

תארו לעצמכם שהשירות או המוצר שלכם היו מדברים לאוכלוסיה העולמית, שמאות מיליוני אנשים יוכלו לגשת, לבחור ולרכוש מסדרת המוצרים שלכם, ושהאתר שלכם יהיה נגיש ופתוח לכולם. איזה פוטנציאל מכירות וצמיחה אדיר טמון במערך שכזה, וכמה פשוט להגיע אליו.

תרגום אתרים מקצועי מאפשר לכם לייצר נגישות גבוהה ללקוחות שלכם, ובעיקר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם שחורקים שיניים בניסיון להבין כיצד לבצע רכישה באתר שלכם, או להבין למה התכוון המשורר לאחר שלחצו על כפתור תרגום האתרים האוטומטי של גוגל.

אף אחד לא מרגיש בטוח לבצע רכישה בשפה זרה לו, וגם כשקוראים כיום את התרגום האוטומטי שגוגל מציעים, עדיין נבהלים מהרעיון, ובצדק. אז מה עושים?

Multilingual translation online concept. Close up of multi language keyboard and translate word key in blue color with clippingpath.

תרגום אתרים ממוקד מטרה

כמות השפות בעולם עצומה, ולא כולם צריכים להבין אתכם. ובכל זאת, ישנו קהל יעד פוטנציאלי, קהל אליו ניתן למקד את תשומת הלב ובעזרת הבנה ופעולה נכונה לתרגם את האתר והחנות הווירטואלית שלכם בהתאמה ללקוח הפוטנציאלי.

את הנתונים הללו ניתן לאסוף ממספר גורמים, כאשר הראשון הוא כמובן – התובנה העסקית שלכם. התבוננו באתר שלכם, בחנות שלכם, במוצר שלכם – אתם בוודאי יודעים את קהל היעד שלכם, לא?! ובכן, קרוב לוודאי כי קהל זה, לפחות בישראל, דובר מספר שפות, שהרי אנו מדינת הגירה, ועם כמות הצרפתים והאמריקאים שמגיעים לכאן מדי שנה, לצד ההגירה הרוסית האינטנסיבית, שפות אלו הן בסיס לתרגום אתרים בישראל, ובייחוד חנויות.

כלי נוסף לזיהוי שפות מטרה

גוגל אנאליטיקס נותן לנו לא מעט אינפורמציה על הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, ואם יש באתר שלכם גולשים שדוברים שפות זרות, גוגל יספר לכם את זה. קחו בחשבון כי יכול מאוד להיות שכמות גולשים אלו תהיה מצומצמת, משתי סיבות –

א. גוגל לא יפנה אותם אליכם אלא אם אין ברירה – כי האתר שלכם לא תורגם עדיין

ב. המתחרה שלכם תרגם את האתר שלו וזוכה לכל הלקוחות הללו

בחרו את השפות הנכונות לכם וראו כיצד תרגום אתרים מוסיף לקידום, לנגישות ולאיכות האתר, ומספק לא רק את הלקוחות החדשים שלכם, אלא את תזרים המזומנים של העסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *